Saturday 17 November 2012

Intro ^o^


Kita berkenalan dulu ye  ^_^

Assalamualaikum semua ..

First time buat blog sendiri . Banyak yg perlu diperbaiki lagi dalam blog ni . Saya harap ada yg sudi memberi nasihat kepada saya . Kalau ada apa - apa soalan boleh lah tanya :) Apa - apa pun saya nak juga perkenalkan diri saya terlebih dahulu . Nama saya Najwa atau boleh disingkatkan lagi menjadi Wawa . Ok . Mesti ada yang tertanya - tanya tujuan wawa membuat blog ni kan . Mmm .. wawa sendiri tak tahu untuk apa wawa buat blog ini sebenarnya . Tapi yang pasti , blog ini dapat berkongsi serba sedikit tentang diri wawa dan aktiviti harian wawa . Wawa still lagi belajar dan masih bersekolah lagi . Umur wa 16 tahun pada tahun 2013 . Maksudnya tingkatan 4 lah tahun depan . Banyak cerita sebenarnya yang wa nak berkongsi . Tapi wa kena make-up cantik-2 dulu blog ni . Tapi sebenarnya wa rasa hiasan dalam blog ni tak sepenting isi dia kan . Orang nak baca isi dan bukannya background blog kan . Tapi sedikit hiasan maybe tak over sangat kut . Ok lah itu je yang wa nak berkongsi . Nanti wa cerita lagi . Thank sebab sudi membaca blog yang tak seberapa ni . Assalamualaikum .  :)

No comments:

Post a Comment