Monday, 26 November 2012

Kenyang :)

 
Alhamdulillah . Mm kenyang dah perut wa ni . Ok menu hari ni tak berapa special sebab umi tak masak . Jadi beli makanan kat luar jelah . Wa lama dah tak makan Ikan Kerapu masak tiga rasa dengan tomyam . Sedap jugak masakan kedai . Tapi wa still tak tambah nasi . Korang tak terliur ke ? Hmm , kalau hari umi kerja umi selalu jugak masak . Tapi lauk tak banyaklah . Korang ingat makanan kat kedai ni seda sangat ke ? Air tangan mak sendiri juga yang sedap . Walaupun kadang - kadang umi masak lauk tak banyak tapi nasi wa bertambah . Tak macam lauk kedai . Hmm . Apa - apa pun wa sangat bersyukur sebab still dapat makan . :) k that all ^o^

No comments:

Post a Comment