Friday, 30 November 2012

Oh Bulan



Assalamualaikum semua .

Post 28/11 tu patutnya pada tarikh tu . Tengah syok - syok tulis tak boleh pulak nak publish . :( Menyampah betul . Ok . skrg wa nak cerita pasa bulan mengambang . Mm .. Beberapa hari ni wa selalu gi bandar . Jadi bila perjalanan wa kat bandar wa selalu nampak bulan mengambang . Seriusly cantik sangat kan . :) Kan best kalau hari - hari boleh tengok bulan mengambang . Tenang je wa rasa :) Sambil duk dalam kereta tu boleh pulak wa nyanyi lagu yuna . haha .. Ok lah tak boleh post beria . Byk sangat nak cerita . ^o^ Bye , tc :*

No comments:

Post a Comment