Sunday, 18 November 2012

Cinta - Cinta - Cinta :/

Topik hangat kita . 

Tentang Cinta 

Assalamualaikum, 

Hmm.. byk-2 benda , apesal lah korang nak tahu pasal cinta . Wa bukannya doktor cinta yang tahu serba serbi mengenainya . Tak munasabah betul lah korang kan . Tak bermakna wa selalu baca novel - novel cinta tahu pasal cinta - cinta ni . Ala kalau setakat umur macam wa bukannya cinta sejati lagi . Tu semua cinta monyet . Tak ada yang kekal tetapi kalau dah dengan keizinan-Nya , tak ada sape boleh menghalang . Bagi wa cinta ni mudah dilafazkan . Tetapi hanya ada sesetengah atau suku daripadanya aje yang melafazkannya dari lubuk hati mereka . Kalau setakat sebut bodoh tak ada perasaan macam tu wa rasa budak - budak 3 tahun pun boleh kan . :) Kalau nak suruh wa nasihat sikit - sikit tu bolehlah kut . Wa pun banyak jugak tolong kawan - kawan wa . Tapi kalau hati wa memang payahlah jawabnya . Wa sendiri pun tak tahu apa yang wa nak . Jealous tu
memang jealous bila orang asyik duk gossip pasal boyfriend masing - masing . Tapi wa rasa baik wa fokus dulu dalam pelajaran wa . Inyaallah kalau dah jodoh tak ke mana kan .


" When a girl keeps going back to a guy who treats her bad,
its not because shes dumb,
its because shes not ready to give up hope,
that maybe someday he'll change "
#copy and paste


Ok tu je . Assalamualaikum . ^_^

No comments:

Post a Comment