Friday, 30 November 2012

post 28/11

 

Hai !

mood wa dah happy semula . Thnk umi berkorban masa hantar wa keluar esk . Tak sabar nak keluar dgn mera & kimi . Dah jadi kembar bertiga pula esk ! Tp wa tak tahu kitorg hang kat mana . Ala .. kat mana - mana pun tak kisah . Janji dengan cousin - cousin wa XD . Tak sabarnya nak tunggu esok . wa harap plan nak keluar ni jadi . Tknk jadi macam hari tu . kelam -kabut tp still keluar . itu pun sebab muncung orang tu panjang mcm muncung itik . eh ! tak tak , wa rasa lagi panjang dari mulut itik tu . haha !Kalau nak sangkut baju tu rasanya muat satu almari :P . haha ! ok that all for today . wa nak tidur awal . nnt karang umi malas hntr kalau lmbt bangun >.< bye , Assalamualaikum . take care and smile always . Tp ingat kan wa untuk cerita pasal bulan mengambang ok ! peace !

No comments:

Post a Comment