Friday, 14 December 2012

EGO ? No No !

Assalamualaikum semua . 

Result PMR dah semakin hampir . Berdebar - debar wa rasa . Semalam wa singgah jap kat kedai buku . Saje nak tengok - tengok buku latihan form 4 . Pergh ! Macam susah je . Okay . Tapi hari ni wa tak nak cerita pasal Result PMR atau buku - buku latihan .Tapi wa nak cerita pasal EGO.


Okay , yang pasti tajuk ni memang menarik untuk dikongsi . Korang rasa siapa yang paling ego ? Lelaki ke perempuan . Kalau lelaki mesti cakap perempuan ego dan kalau perempuan mesti cakap lelaki ego . So , sape yang lebih ego sebenarnya ni ? Senang cerita macam ni . Orang yang berpangkat , kaya , angkuh mesti tercalit titik hitam iaitu EGO . Biasalah orang berpangkat . Tapi tak semua macam tu . Ada yang baik . Mestilah kan ! Tapi tu pada pendapat wa lah . Korang pun mesti ada pendapat masing - masing jugak .

Lelaki ke perempuan ke sama je . Jangan nak berat sebelah sangat lah . Dua - dua pun ego . Senang kan . Tak payah nak panjang - panjang cerita . Fair and square XD . Tapi cuba tanya diri korang masing - masing . Korang ego tak ? Wawa ? mestilah ego . Sebaik mana pun kita mesti ada jugak EGO tu . So that all . Hampus kan ego dengan senyuman manis korang ;)

No comments:

Post a Comment