Wednesday, 12 December 2012

PMR Yo !

 
 
Assalamualaikum .. whatzupp !

Wa tak tahu lah kenapa dengan hati wa ni . Dup dap dup dap je dari semalam . Aik , hati ke jantung yang dup dap dup dap .Haha .  Nak tahu pasal apa ? Hahaha , yang pasti bukan pasal love in first sight . Sebenarnya , 8 hari lagi , keputusan PMR wa akan diumumkan . Korang doakan wa dapat straight A 's ok . AMIN . Insyaallah . Perasaan takut , gemuruh , gelisah mestilah ada . Gila kalau tak de . Mandi tak basah , makan tak kenyang tau ! :(  haha .. rupa macam dah nazak sangat dah . Baru ambik keputusan PMR , belum lagi SPM . Kalau SPM tu , nayalah den jawabnyo .
Korang punya PMR dulu macam mana ? Macam tu lah jawabnya kan . Nak macam mana lagi . Nervous gila wei . Tak tahu dah nak buat apa . Jangan terkantoi dah lah . Ala .. Kita sama - sama berdoa untuk budak - budak PMR okay . Insyaallah . Allah akan bantu kita . Tapi cara wa cakap macam korang yang baca ni ambik PMR . Padahal mesti ada umur yang tersesat jugak kan . Okay apa -apa pun keputusannya nanti , kita kena tetap bersyukur . Bunyi macam yakin je terkantoi ork . Janganlah ! Menangis berlagu - lagu karang wa . Nak tahu macam mana menangis berlagu - lagu tu ? Aduyai ! Itu pun nak kena ajar ke ? Pasang je lah lagu sedih . Menangis lah korang kat situ . :P Eh jap jap . Bukan korang yang patut menangis . Tapi wa . Huargh ! Insyaallah , kalau kita yakin kita boleh comfirm boleh punya . WAWA BOLEH ! MALAYSIA BOLEH ! Yey ! Selok dah . Mana pergi nangis berlagu - lagunya . Tak pe kita tengok 8 hari lagi . Ok . BYE . :)

No comments:

Post a Comment