Sunday 9 December 2012

Fall in love :) Part 1


Hai , Assalamualaikum pembaca semua :)

First post today .
So , apa yang wa nak kongsi dengan korang semua ?

 Okay . Tajuk yang simple wa rasa . Fall in love . Biasalah , tak lengkap hidup kita dengan perasaan cinta ni . Nothing possible by love . 
Kadang - kadang cinta ni membuat diri kita berubah 100 peratus .
Sanggup ke kita berubah disebabkan orang lain . Nampak sangat yang dia tidak boleh menerima kita seadanya . Don't be stupid because of love . Kalau korang rasa dengan cara ni , korang boleh dapat dia untuk selamanya SILAKAN . Teruskanlah apa yang korang rasa betul . Tapi bukan wa . Wa malu dengan diri wa sendiri . Wa tak nak seumur hidup wa penuh dengan kepura - puraan .


Bersedia menerima cinta ? Perempuan mudah menerima cinta apabila ada seseorang selalu berada disisi dia . Okay . Itu yang membuat kan korang sengsara dalam percintaan . Don't because of him , you can't think that you in danger in love . Then , bila korang terlampau berhati - hati dalam percintaan , orang sekeliling korang akan fikir yang korang terlalu memilih . Padahal korang takut untuk dikecewakan lagi . Okay , penat dah wa nak tulis pasal fall in love ni . Nanti wa sambung . K lah that all everyone . Bye

No comments:

Post a Comment