Wednesday, 5 December 2012

Jealous ? -.-

Assalamualaikum , hai !

So , apa yang wa nak berkongsi ni ada kena mengena dengan perasaan cemburu . Oh dear ! :) Korang jangan lah risau sangat . Ini kan perasaan biasa . Semua orang memang ada perasaan ni . Sedangkan , Aisyah isteri Rasulullah sendiri cemburukan Siti Khadijah , inikan pula kita , manusia biasa yang mudah terpengaruh dengan godaan syaitan . Don't worry dear . Perasaan cemburu ni selalunya timbul kan :) . Okay tapi wa rasa , cemburu yang paling famous ialah cemburu pada pakwe , makwe masing - masing . xD haha . Tapi , apa yang korang dapat ? Kalau korang dapat duit tak pe lah juga . Jangan bazirkan masa berharga korang dengan perasaan cemburu ni .


Jadi , korang  jangan sedih - sedih ! Be happy . Jangan buatkan diri korang menjadi lemah . Tak bagus kan . Selalunya yang cemburu - cemburu ni perempuan . Tapi tu tak bermakna wa kata lelaki tak ada . Lelaki punya cemburu lagi killerz kut dari perempuan . Kan ! Ok lah itu je . BYE , ASSALAMUALAIKUM !

No comments:

Post a Comment