Saturday, 15 December 2012

Oh dear !

Assalamualaikum semua .. hai hai hai !

Mood : tgh cair .
Sebab : jgn menyibuk . Hahaha , gurau je .


Wa tgh dengar lagu Anuar Zain - ajari aku .
Cair wei ! Tak tahu mcm mana nak cantum balik hati wa yg dh cair tu . Kena cari gelas ni . transfer balik masuk dalam gelas lepas tu bekukan . Jadi tak korang rasa ? Haha k benda tu tersangat lah mengarut ! Jangan buat . Sewel lah korang kalau korang buat . Bawah tu ada lirik dia .

Ajari aku tuk bisa
Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu
Ku harap engkau mengerti
Akan semua yang ku pinta
Karna kau cahaya hidupku malamku
Tuk terangi jalan ku yang berliku
Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku
Hanya engkau yang bisa mencintaiku
Hanya engkau yang bisa
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku
Ajari aku tuk bisa mencintaimu

Nak lagu cari sendiri ! Daa ..

No comments:

Post a Comment