Friday, 7 December 2012

Haha ..

 

Assalamualaikum pembaca semua :) 
Hahaha ! 
Belum apa - apa wa dah gelak dulu . Okay - okay ! 
Korang nak tahu tak ? Ibu kucing tu balik rumah . Hahaha ! Lawak tak ? La... Korang gelak lah . Tak tahulah wa , macam mana ibu kucing tu boleh balik . Jauh kut wa hantar dia . Hampir 2 ke 3 km . Gila tak . Hmm... mesti susah dia cari makan . Tapi yang tak patutnya , ada ke ibu kucing tu balik sorang . kut iye pun bawak lah si kucing kecik tu balik . Wa risau si kecik tu . Mesti dia tengah lapar sekarang ni kan . Dah 2 hari tak nampak dia kat depan rumah . Hmm , apa - apa pun wa harap dia selamat hidup kat luar sana . Wa doakan , ada makhluk Allah yang memberi makan kucing - kucing wa kat luar tu .. Amin ! 
 
Tapi yang paling wa kesian , koranglah . Terpaksa kena baca post ni . Dah lah asyik cerita pasal kucing . Mesti korang bosan kan . Maafkan wa . Wa sayang sangat kucing . Takpe , nanti wa post benda lain pula . Jangan jemu dengan blog wa ok . bye , Assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment